Hmmm

Hej. Från i dag ska ja itne äta nått onyttigt, ja ska gå minst en timme/dag, Tills sommaren är över. Ja behöver de egentligen inte men ska jag avra ärligt så är ja precis som alla andra tjejer, Ser någon som är smalare/snyggare å då e man själv tjock/ful. FAttar inte varför man är så dum i huvudet å går på de varje gång. Så nu e de såhär, ja känner att ja behöver bli av me lite "fett" eller va man ska kallade, på höfterna, sen e allt toppen.
Hatar mig själv för att ja tar åt mig av sånthär skit. Måste verkligen börja intala mig själv att ja är vacker å tillräckligt smal, för de e ja verkligen.. Väger inte mer än 501 om ens de..
helt sjuk men men.. Om någon har nått bra tipps på hur man kan få mer självkännsla så skriv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0