Torka dina tårar

Om så hela världen rasar ner min vän
jag är här fortsätt be, för du vet att saker kommer ordna sig
 glöm aldrig bort min vän, jag finns här för dig.

Jag vet att allting här omkring har varit hårda ja vet att dina år har varit svåra men se de kommer en ny tid men se du kommer få ett nytt liv. min vän glöm aldrig bort vem du är min vän jag vet vad du bär min vän jag vet vad du känner, hjärtat de bränner och låten jag sänder. samvetet jagar dig inte längre någonting som behagar dig. du ser svek åt vilket håll du än vänder tar ett steg till baka säg vart är dina vänner ?

om så hela världen rasar ner min vän
jag är här fortsätt be, för jag vet att dagarna är hårda, så torka dina tårar.
Om så hela världen rasar ner min vän
jag är här fortsätt be, för jag vet att dagarna är hårda, så torka dina tårar.

Jag vet att tankarna strä´ömmar, minnesbilder iform av drömmar. du ser döden som befrielse du orkar inte leva ge inte upp tillsammans ska vi segra. ge aldrig upp de kommer en bättre dag men just nu känner du dig gansak svag komigen å sedan öppnas världen gjöm aldrig bort de är du och jag mot världen. du känner kalla korar,du orkar inte leva, tankarna strömmar kan detta vara menat? ta ett andetag för många behöver dig letar efter en utväg men inte är det döden nej du måste se att det finns en mäljighet, ta lärdom för i livet finns det mycket svek jag har sätt de jag sätt liksom du. PS jag älskar dig glöm inte bort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0