Who am I to say

Hatar att ja mår dåligt utan honom, hatar att han styr hela mitt liv. Jag vet att det inte är han och jag och jag vet även att han troligtvis inte kommer bli min heller. Dom tankarna gör ont att tänka det är därför jag hela tiden stöter bort dom och det är därför jag helatiden mår dålig. Jag önskar att han bara kunde vara min, jag bara önskar att jag var allt i hans värld! Varför gör det så ont? Varför håller han inte om mig ? Jag vet inte vad jag håller på med, jag mår så dåligt utan honom men jag mår inte jätte bra med honom heller... Det äter upp mig från insidan, å snart har de ätit upp hela mig!
Kan inte beskriva min kännslor, är ensam, mår dåligt, behöver någon.. Vill bara att någon ska först, att någon ska trösta mig.
Kan du inte bara älska mig ? Kan inte allt bara bli bra ?
Vill inte längre, orkar inte mer smärta.. tar helatiden skada !

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag förstår gumman ,jag har gått igenom samma sak! ringmig :D

2008-09-02 @ 21:45:08
URL: http://dewori.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0