vänta nu lite??

På måndag börjar resten av mitt liv! Det är helt sjukt, kan inte riktigt fatta de.
Om 2 år ska jag gå ut och jobba och tills dess ska ja formas in till en arbetare, träna bort alla "skolfasoer" som det så fint heter. På 2 år ska jag hinna ta körkort för personbil, lastbil , truck, hjullastare och förhoppningsvi släp till lastbil, allting är så skrämmande, är så rädd för att göra fel eller misslyckas + att jg ska plugga till allt också å jag har ju ladrig varit säskillt bra på att plugga eller gå i skolan. Jag hoppas verkligen att ja lyckas, försöker verkligen peppa mig själv hela tiden och bara tänka possetivt!
Allting har gått så fort, om ett år är ja vuxen och måste stå för mina egna handlingar å ta konsekvenserna. Jag är skit rädd !

Kommentarer
Postat av: angelica

om du överhuvudtages ska lära känna denna tjej så är det bäst att du tjeckar in på min blogg =p

2008-08-21 @ 19:00:10
URL: http://pease.blogg.se/angel
Postat av: Anonym

Oh! Jag har också fått panik. Sista året på högstadiet, sista året i tryggheten. Men det skall nog gå bra! För dem flesta ordnar det sig jo. Lycka till :)

2008-08-22 @ 15:37:18
URL: http://metrobloggen.se/fantastiskt
Postat av: Josefin Sterky

Marie, du kommer klara det, även om dy tycker det är jobbigt så kommer du klara det för du är stark Marie, jag vet det! Tro bara på dig själv, jag tror på dig! (=



Det var länge sen vi sågs. tycker vi borde ses snart! <3

2008-09-28 @ 12:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0