This Pain

Vart kommer smärtan ifrån ? Varför känner jag så här ? Varför är du inte här vid min sida och tröstar mig ?
Hålet i mitt hjärta skriker efter dig, andetagen är tunga och rösten bär inte längre.
Dagarna kommer och går, Soliga dagar känns lättare men när kvällen kommer fylls mina ögon med tårar. Kännslan av att ligga i dan famn får mig att rysa. Den mörka tonen av din röst fyller min själ me värme och glädje, men den glädjen är som bortblåst när du inte är hos mig längre. Sängen är stor och tom, jag drar mig för att lägga mig i den, någonting saknas. Demonerna smyger sig sakta på i nattens mörker och kväver mig , att bara ligga i sängen är en plåga. Allt jag gör känns som utan värde när jag inte har dig !
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0