happiness

Allting är bra igen..
I går gick jag o Robin ner på stan me min syster, ella o sergej, dom skulle fixa massa saker, när de va gjort åkte min syster och hennes familj hem o jag och robin fortsatte på stan. Han handlade massor me fina tröjor å en keps medans vi väntade på att maria skulle komma med alexander. Under tiden han vi både handla, fika och träffa lite folk.
NÄr maria lämnade alex gick vi till robins jobb, hälsade på lite. Alexander pasasde på att städa och springa lite naken ute, fläktede säkert jätte skönt. Robin damsög vagen oxå, i början tyckte alex de va lite läskig men sen va de inga problem. När vi lämnade alex igen åkte vi och käkade, sen hem å sen träffade vi en kompis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0